მომხმარებლის მოლოდინები

მდგრადი მოხმარების კულტურა და პროდუქციის გამჭვირვალე ჯაჭვი სულ უფრო მნიშვნელოვანი ხდება მომხმარებლის ხანგრძლივი შენარჩუნებისთვის.


როგორ უნდა დავგეგმოთ საცალო ვაჭრობის ციფრული მომავალი?

შეიყვანეთ თქვენი სურათი alt აქ

როგორ ვმართოთ ჩვენი მაღაზია უფრო ეფექტურად და შემოსავლიანად?

ამ კითხვაზე პასუხი სამი ძირითადი ტენდენციის უკან იმალება:


სავაჭრო არხების ინტეგრაცია

ციფრული და ფიზიკური სივრცეების ჰარმონიული, ელექტრონული მართვით ორივე სამყაროდან მაქსიმალური სარგებლის მიღება შეიძლება. 


მომხმარებელზე მორგებული გამოცდილება 

ქცევის ანალიზის შედეგად მომხმარებლის სურვილებისა და მისწრაფებების ქმედით ნაბიჯებად გადაქცევა საცალო ვაჭრობის ბრენდების ყოველდღიური საფიქრალია.

ციფრული ტექნოლოგიების დანერგვით კი თითოეული მსგავსი ნაბიჯი გაზომვადი და ადვილად სამართავი ხდება.


ციფრული კომუნიკაცია 


სანამ მომხმარებელი ფიზიკურად შეეხება პროდუქტს, შეიძლება ინტერნეტში მის შერჩევასა და ციფრულად გამოკვლევაში საათები გაატაროს. მსგავს შემთხვევებში კომუნიკაციის ელექტრონული არხების ეფექტური კონტროლით დაზოგავთ ზედმეტ ხარჯებს - ფინანსურსაც და ადამიანურსაც.

ციფრული ტექნოლოგიების დახმარებით გამორჩეული სამომხმარებლო გამოცდილების შესაქმნელად, დაგვიკავშირდით.